Εύκολο, να γίνεις πλέον Εκατομμυριούχος !   ο Τρόπος                (ζητούνται συνεργάτες στην Ελλάδα)

 1ον   Αύξησε το πελατολόγιο της επιχείρησής σου, με την υποστήριξη της Εκπτωτικής Κάρτας . . και
 2ον  ¨κράτα¨   σταθερούς τους πελάτες  σου,  καθώς κερδίζεις . . . και νέους

H  εκπτωτική Κάρτα  1.000  προνομίων  CityClub αλλάζει τον τρόπο που οι έμποροι και οι επαγγελματίες αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους, με έναν απλό τρόπο που άμεσα επιβραβεύει τους καταναλωτές και τους δίνει  την αίσθηση  των  V.I.P πελατών…

ΕΡ.    - Τι είναι το σύστημα επιβράβευσης πελατών;
ΑΠ.      Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα με το οποίο καταγράφονται (αυτοματοποιημένα) οι καταναλωτικές συνήθειες των πελατών μιας επιχείρησης με σκοπό να βοηθήσουν να βελτιώσει τις υπηρεσίες και να ανταμείψουμε τους συχνούς και «πιστούς» πελάτες, με επιπλέον προνόμια, εκπτώσεις, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κ.α.  Με αυτό τον τρόπο, τους λέτε ένα έμπρακτο «ευχαριστώ» για την προτίμησή τους.

ΕΡ.   -  Πώς λειτουργεί; Ποια είναι τα στάδια που το αποτελούν;
ΑΠ.      Είναι πράγματι πολύ απλό. Ο πελάτης, με την επίσκεψή του στο κατάστημα που εφαρμόζει το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, συμπληρώνει μια αίτηση εγγραφής μέλους στο κατάστημα. Το κατάστημα του δίνει μια κάρτα, όπως οι πιστωτικές, η οποία έχει τα διακριτικά του myCityClub με τον κωδικό του, καθώς επίσης και το όνομα του πελάτη. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, ο πελάτης απολαμβάνει τα προνόμια που του προσφέρει το πρόγραμμα του myCityClub σε κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση. Μπορεί να είναι μια ενιαία έκπτωση στις υπηρεσίες & προϊόντα της, ή πλήθος άλλων ειδικών προνομίων. Απλά κάθε φορά που επισκέπτεται συνεργαζόμενη επιχείρηση, δίνει την κάρτα του στο ταμείο και ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα καταχωρεί σε δευτερόλεπτα τα ευρώ που έχει κερδίσει με την κατανάλωση που κάνει εκείνη τη στιγμή.

ΕΡ.    - Αυτό δίνει κίνητρο στον πελάτη για να προτιμήσει τα συγκεκριμένο καταστήματα ;
ΑΠ.    Ακριβώς.   Όλη η φιλοσοφία ενός συστήματος επιβράβευσης, είναι να παρέχονται  πραγματικά  οφέλη στον πελάτη της επιχείρησης, για να παραμείνει σταθερός και να απολαμβάνει υπηρεσίες με προσωπικό χαρακτήρα. Δε χρειάζεται πλέον να βρίσκει τον ιδιοκτήτη στην επιχείρηση επειδή τον γνωρίζει και ξέρει ότι θα του κάνει μια καλύτερη τιμή στην αγορά του. Ξέρει ότι η επιχείρηση γνωρίζει πια ότι είναι καλός πελάτης και του «δίνει» τα προνόμιά του.

ΕΡ.    α.  - Σε τι είδους επιχειρήσεις απευθύνεται ένα τέτοιο σύστημα;  
          β. - Υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό;
ΑΠ.    Η υπηρεσία απευθύνεται σχεδόν σε κάθε κλάδο επιχείρησης. Οι κανόνες επιβράβευσης απλά αλλάζουν ανάλογα με το είδος των πελατών ή του αντικειμένου δραστηριότητας, κάτι το οποίο συζητάμε μαζί με τον επιχειρηματία κατά τη διαδικασία ένταξης τις επιχείρησης στο σύστημα. Είδη ένδυσης, γυμναστήρια, συνέργεια, καταστήματα, εστιατόρια και σχεδόν κάθε κλάδος επιχείρησης μπορεί να επωφεληθεί από την εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος.
Όσον αφορά τις τεχνικές απαιτήσεις, αρκεί ένας υπολογιστής συνδεδεμένος στο διαδίκτυο (internet).
Όλα τα υπόλοιπα τα προσφέρει
  το  myCityClub,

Το  myCityClub , πέραν του συστήματος επιβράβευσης πελατών,  προσφέρει και την προβολή σας στο διαδίκτυο.
Προεγγραφές Καταστημάτων / Επιχειρήσεων…
Οι Επιχειρήσεις προτείνονται ΜΟΝΟ από Επαγγελματικούς Συνεργάτες… Αν κάποιος γίνει Επαγγελματικός Συνεργάτης έχει το προνόμιο τις δωρεάν εγγραφής των πελατών του… και οι επιχειρήσεις  έχουν δικαίωμα εγγραφής  νέων  μελών δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι: Η εταιρεία μας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα στους επαγγελματίες να αποκτήσουν ένα πολύ καλό καλό εισόδημα αν προωθήσουν την εκπτωτική Κάρτα CityClub… στους πελάτες τους και έτσι όλοι έχουν πρόσθετες μεγάλες Αμοιβές…
ΝΑΙ, όλα τα μέλη,  με μια Κάρτα  έχουν πλήθος οικονομικά οφέλη… από πολλές – πολλές επιχειρήσεις…

Χωρίς συνδρομή  & η εγγραφή σου  Δ ω ρ ε ά ν     ΚΩΔ. Φίλου, που σε συστήνει: 030.000.003.402

Για ο,τιδήποτε, είμαι στην διάθεσή σου

Με εκτίμηση                                                                                             
Γιάννης Χουβαρδάς
κιν. 6942 69 8 166   hoovar45@gmail.com